Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Ogłoszenie numer: 9936220, z dnia 2025-06-04

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
  • Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
  • Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
  • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
  • Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Social Media Moderator with Danish / Finnish / Flemish / Slovenian / Slovak / Hungarian

mazowieckie
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...
Opublikowano: 2025-06-06
Grupa Pascal

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

lubuskie
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Opublikowano: 2025-06-05
Grupa Pascal

Specjalista ds. Social Media i Marketingu

lubuskie
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...
Opublikowano: 2025-06-03