Specjalista / Specjalistka ds. Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Lubisz analizować rozmowy, masz oko do szczegółów i chcesz mieć realny wpływ na jakość obsługi klienta? Dołącz do nas i wspieraj nasz zespół w zapewnianiu najwyższych standardów!
Co będziesz robić?
- Odsłuchiwać i oceniać rozmowy umawiane przez nasze Call Center zgodnie z procedurami,
- Weryfikować poprawność umawianych spotkań oraz kontaktu doradców z klientami,
- Monitorować działania techników i reagować na ewentualne braki w kontakcie,
- Weryfikować poprawności raportowania spotkań przez doradców techniczno-handlowych,
- Raportować wyniki oceny rozmów i zgłaszać ewentualne nieprawidłowości,
- Sporadycznie kontaktować się z klientami w celu zbadania ich opinii na temat spotkania,
- Tworzyć komunikaty i materiały szkoleniowe wspierające rozwój zespołu.
Wymagania:
- Doświadczenie w Call Center lub obszarze kontroli jakości obsługi klienta,
- Umiejętność analizowania rozmów i wyciągania trafnych wnioski,
- Skrupulatność i sumienność - Twoje decyzje wpływają na cały zespół!
- Znajomość Excela na poziomie pozwalającym na prowadzenie analiz i raportów będzie dużym atutem,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub coachingów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży OZE,
- Pracę, która ma realny wpływ na jakość obsługi klienta i wyniki zespołu,
- Pracę stacjonarną z naszego biura na Szturmowej 2 w Warszawie
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających jakość obsługi,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Jeśli chcesz mieć wpływ na jakość obsługi klienta i masz doświadczenie w kontroli rozmów – aplikuj już dziś!
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. jakości rozmów telefonicznych
mazowieckie
Odsłuchiwanie i ocena rozmów prowadzonych przez Call Center zgodnie z procedurami Weryfikacja poprawności umawianych spotkań i kontaktu doradców z klientami Monitorowanie działań techników i...
Opublikowano: 2025-04-07
Competence Call Center member of TELUS International
Quality Assurance Specialist with German (m/f/d)
pomorskie
Quality Assurance Specialist with German (m/f/d) Overview of tasks: Monitoring call, email and any other support interactions quality of employees Providing feedback, coaching and mentoring to...
Opublikowano: 2023-03-22
Unique People
Quality control specialist with Ukrainian, Russian and English
dolnośląskie
Start your adventure with Polands largest call center now! We are looking for candidates who: are fluent in spoken and written Ukrainian (C1), Russian (C1) and English (C1/B2), are well versed in...
Opublikowano: 2023-01-24