Specjalista / Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie oraz opieka nad bazą Klientów firmy.
- Koordynowanie badań dotyczących relacji z Klientami, jakości obsługi oraz doświadczeń Klienta.
- Pozyskiwanie rekomendacji od Klientów.
- Inicjowanie i prowadzenie działań poprawiających doświadczenia Klientów w Spółce.
- Współpraca z działami w firmie w celu budowania doświadczeń Klienta.
Nasze wymagania:
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Otwartość na nowe wyzwania.
- Pozytywne nastawienie i energia.
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
- Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
- Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
- Praca w młodym, kreatywnym, pełnym pasji zespole.
- Wsparcie doświadczonych kolegów i super koordynatorów.
Zobacz podobne oferty
Asseco Data Systems S.A.
Opiekun klienta
pomorskie
Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Kasjer-opiekun klienta
wielkopolskie
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Chęć nauki Uprawnienia: znajomość programu Outlook Uprawnienia: znajomość programu Teams Uprawnienia: obsługa...
Opublikowano: 2025-06-27
Lava Group S.C
Młodszy Opiekun Klienta
mazowieckie
bezpośredni kontakt z klientem B2B aktywne pozyskiwanie klientów B2B realizacja planów sprzedażowych przygotowywanie ofert i zamówień udział w wyjazdach i targach współpraca z innymi...
Opublikowano: 2025-06-27