Specjalista / Specjalistka ds. budowania relacji z klientem

wielkopolskie / Poznań

Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę bez okresu próbnego 
  • Konkursy sprzedażowe 
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania 
  • Rozbudowany system adaptacyjny
  • Dofinansowanie do świąt  i wypoczynku
Zobacz co nas cieszy w pracy:

Specjalistka/Specjalista ds. budowania relacji z klientem

miejsce pracy: Poznań, Nr ref.: KSG/164/1122

Jesteśmy zorganizowani – prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci w młodzież w nauce matematyki i gramy razem z WOŚP!

Tworzymy know how – w 2020 przeprowadziliśmy 150 warsztatów i szkoleń na uczelniach, dzieląc się wiedzą i inspirując do innowacji.

Dajemy więcej możliwości – prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat. I zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju i pracy w Grupie mBanku.


Dzień dobry... a właściwie cześć!

mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, albo rozwiniesz swoją dotychczasową karierę w bankowości.

Chciałbyś zostać doradcą klienta firmowego? A może zajmować się obsługą klientów zamożnych? Albo stawiasz swoje pierwsze kroki w finansach i chcesz zbudować silne fundamenty swojej kariery?

Mamy dla Ciebie różne ścieżki kompetencyjne, które dopasujemy do Twojego doświadczenia i oczekiwań.

Twoje zadania:

  • sprzedaż produktów bankowych dla klientów mBanku (m.in. konta, kredyty, depozyty),
  • obsługa kasowo-dysponencka,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • promocja zdalnych kanałów dystrybucji,
  • realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku mBanku.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
  • chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe).
Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę bez okresu próbnego 
  • Konkursy sprzedażowe 
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania 
  • Rozbudowany system adaptacyjny
  • Dofinansowanie do świąt  i wypoczynku
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych

dolnośląskie
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem...
Opublikowano: wczoraj
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych

lubuskie
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem...
Opublikowano: wczoraj
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych

zachodniopomorskie
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem...
Opublikowano: wczoraj