- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Specjalista(-ka) ds. budowania relacji z klientem firmowym
Jesteśmy zorganizowani – prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci w młodzież w nauce matematyki i gramy razem z WOŚP!
Tworzymy know how – w 2020 przeprowadziliśmy 150 warsztatów i szkoleń na uczelniach, dzieląc się wiedzą i inspirując do innowacji.
Dajemy więcej możliwości – prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat. I zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju i pracy w Grupie mBanku.
mBank to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Szukamy doświadczonego specjalisty, aby powierzyć mu obsługę naszych klientów firmowych. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie!
Twoje zadania:
- współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
- oferowanie szerokiej gamy produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
- edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji.
Nasze wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych, także dla spółek z o.o.,
- doświadczenie w oferowaniu kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe,
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku