InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.
Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Specjalista Obsługo Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KHP/0225/KRK
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie długotrwałych relacji (koncentracja na międzynarodowych dostawach transportem lądowym);
- Obsługa klienta od momentu złożenia wniosku do realizacji zamówienia;
- Kontrola jakości usług, raporty KPI, kwartalne spotkania z klientami w oparciu o wyniki pracy;
- Praca w systemach korporacyjnych;
- Monitorowanie paliwa, kursów walut w celu zainicjowania rewizji obowiązujących taryf;
- Kalkulacje, tworzenie pakietu dokumentów dla klienta;
- Praca z rozrachunkami z odbiorcami;
- Tworzenie i terminowe składanie raportów do klienta i kierownictwa.
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z klientami w firmie logistycznej minimum rok;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym;
- Efektywnego zarządzania czasem, planowanie, konsekwencja, praca w programach korporacyjnych.
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych, koncentracji na wynikach, umiejętności samodzielnej pracy i podejmowania decyzji, pozytywnych doświadczeń w złożonych negocjacjach, umiejętności pracy w warunkach wysokiej intensywności.
Mamy do zaoferowania:
- Pracę w aktywnie rozwijającej się i zmieniającej się międzynarodowej firmie;
- Oficjalne gwarancje zatrudnienia i socjalne zgodnie z Kodeksem Pracy Ukrainy;
- Szkolenia i warsztaty;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Korporacyjna łączność mobilna;
- Perspektywy kariery i rozwoju zawodowego;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie;
- Harmonogram pracy od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku hybrydowy/zdalny charakter pracy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
śląskie
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć...
Opublikowano: dzisiaj
GRAFPOL B.M.Meszkes
Specjalista ds. obsługi klienta
kujawsko-pomorskie
doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
Opublikowano: dzisiaj