Specjalista obsługi z językiem angielskim

śląskie / Będzin

Kim jesteśmy?

Z 280 000 współpracowników na całym świecie specjalizujemy się w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów i napędzaniu cyfrowej transformacji dla największych i najlepszych firm na świecie.

Jesteśmy fanatykami naszych różnorodnych i pełnych pasji ludzi na całym świecie.

Akceptujemy wszystkie nasze różne kultury, indywidualności i osobowości, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wszystkie nasze różnice sprawiają, że razem jesteśmy silniejsi. Concentrix jest pracodawcą oferującym równe szanse i rozpatrujemy kandydatury bez względu na niepełnosprawność, rasę, kolor skóry, religię, płeć, pochodzenie narodowe, wiek, orientację seksualną, tożsamość lub ekspresję płciową lub jakąkolwiek inną cechę.

Pokazujemy naszym współpracownikom, jak bardzo są dla nas ważni, obdarowując ich dodatkami, takimi jak kultura przynależności; jasne ścieżki rozwoju kariery; profesjonalne wsparcie, coaching i programy mentorskie; wynagrodzenie zależne od wyników; globalna sieć przyjaciół i rówieśników na całe życie; i wiele więcej! (o wiele więcej).

Specjalista obsługi z językiem angielskim
Będzin
Zakres obowiązków
  • Pomoc pasażerom, wspieranie ich w trudnościach związanych z podróżą oraz udzielanie informacji poprzez połączenia przychodzące/czat/e-maile na następujące tematy: bagaż, rezerwacja biletów, zmiana harmonogramu lotów
  • Obsługa reklamacji
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
Oferujemy
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • W pełni płatne szkolenia poprzedzające bezpośredni kontakt z klientami
  • Pakiet relokacyjny
  • Elastyczny grafik pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 - 22:00), w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
  • Wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-07-06
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-28
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: 2025-06-25