Specjalista obsługi klienta

dolnośląskie / Wrocław

Ogłoszenie numer: 9878683, z dnia 2025-05-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
  • Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
  • Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
  • Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
  • Znajomość systemów CRM.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie team leadera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Pracownik obsługi klienta

śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

śląskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj