Ogłoszenie numer: 9878683, z dnia 2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
- Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
- Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
- Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie team leadera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
śląskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj