Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Wrocław
Co robisz?
- zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
- dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
- pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
Czyli Twoje supermoce:
- rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
- znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz
- znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
- opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie )
- dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne
- perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas
- umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
Dodatkowo jeśli:
- posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
- systemy CRM nie są Ci obce
- branża motoryzacyjna to Twoja pasja
To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!
Oferujemy:
- 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe
- wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć
- trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
- pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
- wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,
Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji...
Opublikowano: dzisiaj
Bakoma Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pracownik obsługi klienta
wielkopolskie
Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...
Opublikowano: wczoraj