Specjalista ds.obsługi klienta w języku niemieckim (Kreuzfahrten)
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branzą turystyczną za pośrednictwem połączeń przychodzących
- Odpowiadanie na podstawowe problemy użytkowników
- Rezerwacja wycieczek
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 (komunikatywna znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy!
- Praca w godz. 9.00-17.30 – 100% zdalnie!
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Advisor with Korean
dolnośląskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
małopolskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
pomorskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj