Firma Schwinn Polska z siedzibą w Krakowie ul. Nad Drwiną 4 zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych oraz znalu poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, ul. Nad Drwiną 4
Opis stanowiska:
- Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań
- Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych
- Sporządzanie raportów wewnętrznych
Wymagania:
- Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
Mile widziane:
- Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz zaangażowania
- Interesującą pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
Zobacz podobne oferty
Aon
US Client Service Delivery Administrator
małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim
małopolskie
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim...
Opublikowano: wczoraj