Firma z branży eksportowej artykułów spożywczych i kosmetycznych
Specjalista ds. zakupów / Pracownik biurowy działu handlowego
Miejsce pracy: Sandomierz
Zadania:
- Realizacja i nadzorowanie procesu zakupów,
- Wystawianie oraz wprowadzanie faktur sprzedaży/zakupu,
- Kompletowanie i nadzór nad dokumentacją związanych ze sprzedażą eksportową,
- Przygotowanie analiz i rozliczeń zakupionych towarów,
- Bieżące wsparcie administracyjne i handlowe działu sprzedaży eksportowej,
- Współpraca z obecnymi kontrahentami i nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Komunikatywność i umiejętność negocjacji,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG),
- Otwartość, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Praca jednozmianowa,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Zobacz podobne oferty
Primost Południe Sp. z o.o.
Specjalista ds. Zakupów
śląskie
Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów Tworzenie tabel porównawczych ofert Prowadzenie negocjacji cenowych z...
Opublikowano: 2025-08-22
Primost Południe Sp. z o.o.
Specjalista ds. Zakupów w Branży Budowlanej
śląskie
Zadania: Aktywny udział w procesie zakupów zgodnie z polityką firmy. Wyszukiwanie ofert dla planowanych inwestycji. Przygotowywanie porównań cenowych ofert. Prowadzenie negocjacji cenowych....
Opublikowano: 2025-07-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Zakupów
śląskie
Udział w zakupach zgodnie z strategią firmy, Pozyskiwanie ofert dla trwających projektów, Przygotowywanie porównań ofert, Negocjacje cen z dostawcami i podwykonawcami, Tworzenie zleceń i umów...
Opublikowano: 2025-05-31