Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9934342, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
  • Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
  • Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
  • Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
  • Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
  • Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
  • Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.

Oferujemy

  • Specjalne ceny biletów lotniczych.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta

śląskie
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami....
Opublikowano: wczoraj