Ogłoszenie numer: 9934342, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
- Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
- Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
- Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
- Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
- Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.
Oferujemy
- Specjalne ceny biletów lotniczych.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Pakiet świadczeń socjalnych.
- System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta
śląskie
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami....
Opublikowano: wczoraj