Ogłoszenie numer: 10011124, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
- Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
- Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
- Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
- Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
- Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.
Oferujemy
- Specjalne ceny biletów lotniczych.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Pakiet świadczeń socjalnych.
- System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
mazowieckie
Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową Realizacja celów jakościowych i ilościowych Przestrzeganie procedur i standardów firmy Terminowe wykonywanie codziennych zadań Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj