Ogłoszenie numer: 9418273, z dnia 2025-01-04
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Dogłębne poznanie platformy klienta,
- Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon),
- Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych,
- Diagnoza i zarządzanie reklamacjami,
- Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych,
- Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Wymagania
- Włoski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2,
- Umiejętność komunikacji i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- Samomotywacja i szybkie uczenie się,
- Doświadczenie w obsłudze MS Office, G-Suite i innych narzędzi biurowych,
- Zdolność adaptacji do zmieniających się priorytetów.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub cywilnoprawną z elastycznymi godzinami,
- Kompleksowe szkolenie,
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie),
- Program poleceń z nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office
zachodniopomorskie
Obsługa zapytań klientów drogą mailową. Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów. Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: dzisiaj