Ogłoszenie numer: 9418273, z dnia 2025-01-04
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Dogłębne poznanie platformy klienta,
- Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon),
- Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych,
- Diagnoza i zarządzanie reklamacjami,
- Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych,
- Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Wymagania
- Włoski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2,
- Umiejętność komunikacji i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- Samomotywacja i szybkie uczenie się,
- Doświadczenie w obsłudze MS Office, G-Suite i innych narzędzi biurowych,
- Zdolność adaptacji do zmieniających się priorytetów.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub cywilnoprawną z elastycznymi godzinami,
- Kompleksowe szkolenie,
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie),
- Program poleceń z nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
lubelskie
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer technical support specialist with French
lubelskie
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of...
Opublikowano: dzisiaj