Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
  • przyjmowanie reklamacji
  • rozpatrywanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim
  • jesteś uczniem lub studentem
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
  • stawiasz na rozwój zawodowy,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

śląskie
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej

łódzkie
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem...
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny...
Opublikowano: wczoraj