Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
- Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przeprowadzki do Lublina.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
- Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
śląskie
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym
śląskie
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)
śląskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
Opublikowano: wczoraj