Ogłoszenie numer: 9561175, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych.
- obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat.
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
- współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
Wymagania
- zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego.
- biegłość w obsłudze komputera i rozumienie technologii sieciowych.
- zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
- szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie problemów.
- wyjątkowe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
- preferowane doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
Oferujemy
- umowa o pracę.
- atrakcyjne wynagrodzenie.
- angażujące szkolenia.
- pakiet świadczeń zdrowotnych i społecznych.
- programy rozwoju i mentoringu.
- premie za polecenie nowych pracowników.
- zróżnicowaną kulturę pracy i liczne wydarzenia integracyjne.
- nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Learning Support Specialist with Spanish
pomorskie
The key responsibility of the Learning Support Agent is to support and resolve cohort queries via Voice, chat and email. Your profile: Knowledge of Spanish language on at least C1 level and English...
Opublikowano: 2025-03-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim
pomorskie
Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę....
Opublikowano: 2025-03-09
PKO Bank Polski
Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej
wielkopolskie
na czas określony Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: 2024-05-18