Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS.
- Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych.
- Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania.
- Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań.
- Szkolenie użytkowników z obsługi systemu AdAS.
- Współpraca w zespole IT w rozwiązywaniu zgłoszeń.
Wymagania:
- Wiedza w dziedzinie technologii informatycznych.
- Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie dla osób o ograniczonej mobilności).
- Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności.
Mile widziane:
- Doświadczenie w systemach ERP, CRM lub Help Desk.
- Znajomość SQL i umiejętności programowania.
- Wiedza w zakresie administracji publicznej (finanse, księgowość).
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie, pełnoetatowa praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
- Wdrożenie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Możliwość rozwoju w dziedzinie wdrożeń systemowych i zarządzania bazami danych.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu przy wdrożeniu.
Możliwości rozwoju:
- Szkolenia, wsparcie od liderów technologicznych, wymiana wiedzy.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT - Dział Obsługi Klienta
pomorskie
Wsparcie IT na poziomie 1 i 1.5, Rozwiązywanie problemów zdalnie z użyciem SCCM, Dokumentacja zgłoszeń w ITSM, Współpraca przy złożonych problemach z zespołami wyższego szczebla, Analiza i...
Opublikowano: 2025-07-31
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)
mazowieckie
Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów Analiza logów i diagnozowanie...
Opublikowano: 2025-07-27
TENSOFT Sp. z o.o.
Konsultant IT - Help Desk
opolskie
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu...
Opublikowano: 2024-11-20