Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 32/25
Zadania:
- Wsparcie sprzedażowe, logistyczne i merytoryczne Działu Sieci Sklepów Stacjonarnych.
- Wystawianie, korygowanie i akceptacja dokumentów sprzedażowych oraz kontrolowanie poprawności cen w systemie sprzedażowym.
- Wsparcie merytoryczne Działu Sklepów podczas realizacji zleceń na wyroby medyczne
- Rozwiązywanie problemów związanych z doręczeniem przesyłek oraz generowanie przesyłek jako dosyłki lub wymiany do Pacjentów i sklepów.
- Weryfikacja błędów w realizowanych zleceniach na wyroby medyczne.
- Rozwiązywanie, odpowiednie adresowanie problemów związanych z codziennym funkcjonowaniem sklepów (brak internetu, problemy ze sprzętem, nie działające systemy).
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów (w tym RW i PW) i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą Klienta.
- Udział w inwentaryzacjach (rocznych i cząstkowych).
- Tworzenie procedur i optymalizacja procesów realizowanych w sklepach stacjonarnych.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży, mile widziane osoby z doświadczeniem w pracy w sklepie ze sprzętem medycznym.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Teneum i eZWM.
- Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań i dotrzymywania terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
- Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Zobacz podobne oferty
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
mazowieckie
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sieci Sklepów – dział operacyjny
mazowieckie
Koordynacja dokumentów sprzedażowych i kontrola poprawności cen, Wsparcie merytoryczne przy realizacji zamówień, Obsługa zgłoszeń związanych z wysyłkami, reklamacjami i błędami...
Opublikowano: 2025-08-08
GRUPA PZU
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
dolnośląskie
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych Prowadzenie cyklicznych...
Opublikowano: 2025-08-07