Specjalista ds. wsparcia pracownika

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia pracownika
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0265
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie szerokiego zakresu wsparcia organizacyjnego dla zespołu People & Culture (HR) i biznesu. Wykonywanie zadań związanych ze zmianą danych osobowych, kontrolą wynagrodzeń i płac oraz miesięcznym zamknięciem. Wspieranie procesów zatrudniania/rozwiązywania umów/przeniesień. Zarządzanie świadczeniami pracowniczymi, w tym bieżące analizy. Wsparcie procesu odejść pracowników, w tym urlopów wypoczynkowych i macierzyńskich. Przygotowywanie dokumentów do zmian organizacyjnych. Wsparcie pracy systemu zarządzania nieobecnościami. Wsparcie procesu nagradzania pracowników. Przygotowywanie różnych raportów i analiz do podejmowania decyzji. Udział w projektach działu P&C (HR).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe w tym licencjat, kierunek wykształcenia: zarządzanie lub pokrewne.Doświadczenie zawodowe: minimum 7 miesięcy.Umiejętności: Samodzielne rozwiązywanie problemów z dobrą umiejętnością ustalania priorytetów, umiejętność pracy zespołowej z nastawieniem na klienta i ciągłe doskonalenie, umiejętność pracy z pakietem Microsoft Office, zwłaszcza MS Excel, znajomość SAP lub Success Factors, zdolność do samorozwoju w obszarze HR.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 056 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Lava Group S.C

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj