Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Specjalista ds. wsparcia pasażerów z językiem francuskim lub włoskim
Lublin
Obowiązki:
- pomoc pasażerom, wspieranie ich w trudnościach związanych z podróżą oraz udzielanie informacji za pośrednictwem: połączeń przychodzących/chat/e-mail w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą terminu lotu
- rozpatrywanie skarg
Wymagania:
- Znajomość języka francuskiego lub włoskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową w oparciu o umowę-zlecenie (od 3948 do 7000 zł brutto/mies.)
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 – sam wybierasz kiedy chcesz pracować oraz wymiar etatu!
- możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- wydarzenia integracyjne (m.in. pizza day, fruit day)
- w pełni płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- wsparcie merytoryczne team leadera na każdym etapie współpracy
- coaching, mentoring podnoszące Twoje kwalifikacje
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Spanish
śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj