Specjalista ds. wsparcia pasażerów z językiem francuskim lub włoskim

lubelskie / Lublin

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Specjalista ds. wsparcia pasażerów z językiem francuskim lub włoskim
Lublin
Obowiązki:
  • pomoc pasażerom, wspieranie ich w trudnościach związanych z podróżą oraz udzielanie informacji za pośrednictwem: połączeń przychodzących/chat/e-mail w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą terminu lotu
  • rozpatrywanie skarg
Wymagania:
  • Znajomość języka francuskiego lub włoskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy:
  • atrakcyjną stawkę godzinową w oparciu o umowę-zlecenie (od 3948 do 7000 zł brutto/mies.)
  • elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 – sam wybierasz kiedy chcesz pracować oraz wymiar etatu!
  • możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • wydarzenia integracyjne (m.in. pizza day, fruit day)
  • w pełni płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • wsparcie merytoryczne team leadera na każdym etapie współpracy
  • coaching, mentoring podnoszące Twoje kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support with Spanish

śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj