Ogłoszenie numer: 9466687, z dnia 2025-02-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
- Efektywne rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej.
Wymagania
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) i umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność analitycznego myślenia, znajomość narzędzi IT i rozwiązywania problemów.
- Wysoka organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, znajomość CRM oraz pasja motoryzacyjna.
Oferujemy
- Szkolenia oraz rozwój zawodowy w prestiżowej marce.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu.
- Możliwości awansu i rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
lubuskie
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
lubuskie
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
opolskie
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions...
Opublikowano: wczoraj