Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/4657
OBOWIĄZKI:
- Obsługa klientów (przez telefon, e-mail, czat itp.) i w sposób sprawny, uprzejmy i profesjonalny;- Odpowiednio filtrowanie i eskalacja zapytańdotyczących innych aspektów działalności LSEG (np. sprzedaży, technologii, potencjalnych klientów itp.);- Śledzenie postępów w rozwiązywaniu zapytań i w stosownych przypadkach aktywne informowanie klientów na temat aktualizacji i statusu sprawy lub jej rozwiązania;- Wsparcie nowych członków zespołu w nauceprocesów i procedur wymaganych do zapewnienia doskonałej obsługi klientaMiejsce wykonywania pracy:Kraków ul. Kotlarska oraz inne miejsca wykonywania pracy wskazane przez pracodawcę
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: prawo / nauki polityczne, doświadczenie zawodowe:- min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku analitycznym- min. 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w międzynarodowym środowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 863,75 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
wielkopolskie
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów....
Opublikowano: wczoraj
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj