Specjalista ds. wsparcia klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/4657
OBOWIĄZKI:
- Obsługa klientów (przez telefon, e-mail, czat itp.) i w sposób sprawny, uprzejmy i profesjonalny;- Odpowiednio filtrowanie i eskalacja zapytańdotyczących innych aspektów działalności LSEG (np. sprzedaży, technologii, potencjalnych klientów itp.);- Śledzenie postępów w rozwiązywaniu zapytań i w stosownych przypadkach aktywne informowanie klientów na temat aktualizacji i statusu sprawy lub jej rozwiązania;- Wsparcie nowych członków zespołu w nauceprocesów i procedur wymaganych do zapewnienia doskonałej obsługi klientaMiejsce wykonywania pracy:Kraków ul. Kotlarska oraz inne miejsca wykonywania pracy wskazane przez pracodawcę
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: prawo / nauki polityczne, doświadczenie zawodowe:- min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku analitycznym- min. 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w międzynarodowym środowisku

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 863,75 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

wielkopolskie
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów....
Opublikowano: wczoraj
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA

Pracownik ds. obsługi klienta

zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj