Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków:
- sprawna obsługa klientów przez telefon oraz mail,
- sprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- samodzielna realizacja założonych celów.
Nasze wymagania:
- masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej będzie dodatkowym atutem),
- znasz dobrze pakiet Office,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji sprawia Ci przyjemność,
- chcesz się uczyć i podnosić swoje kwalifikacje,
- przychodzisz do pracy z uśmiechem,
- nie wyobrażasz sobie dnia bez kontaktu z ludźmi.
Oferujemy:
- zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę,
- motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
- wolne weekendy i pracę od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 i 10:00-18:00,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- szkolenia, które ułatwią Ci prace, pozwolą się rozwijać i zdobywać dalsze doświadczenie,
- pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe).
Zobacz podobne oferty
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Konsultant telefoniczny
małopolskie
Realizacja projektów telemarketingowych w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami. Obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą. Pozostałe czynności marketingowe. Umowa zlecenie,...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
śląskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
podlaskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj