Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Bieżące raportowanie w systemach
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2)
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat od pierwszego dnia współpracy
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenia w pełni przygotowujące do pracy
- Możliwości rozwoju
- Praca w międzynarodowym środowisku
Zobacz podobne oferty
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Klienta
mazowieckie
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A., Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
mazowieckie
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i...
Opublikowano: dzisiaj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
wielkopolskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych...
Opublikowano: dzisiaj