Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

lubelskie / Lublin

 

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Lublin
Twój zakres obowiązków
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące)

Nasze wymagania
  • Znajomość języka włoskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (szkolenie wprowadzające odbywa
    się w języku angielskim)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-18:00
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – język szwedzki

mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Norwegian

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj