Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
- Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
- Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
- Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego
śląskie
Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych. Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania. Współpraca z zespołem w realizacji celów....
Opublikowano: 2025-06-25