Ogłoszenie numer: 9964810, z dnia 2025-06-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Dostarczanie wsparcia klientom poprzez e-mail dla rynku niemieckiego.
- Rozwiązywanie problemów klientów, analizując poprzednie interakcje i korzystając z wewnętrznych narzędzi.
- Przetwarzanie ręcznych zwrotów i rozpatrywanie skarg związanych z RODO.
- Zapewnianie profesjonalnej i empatycznej obsługi klienta.
- Efektywna praca z wieloma systemami.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i dobra znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na pełny etat.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7900 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i benefitów, w tym opieka zdrowotna, programy oszczędnościowe, ubezpieczenie życiowe, karta MultiSport.
- Program rozwoju talentów i możliwość awansu.
- Akademie szkoleniowe i mentoringowe.
- Program poleceń pracowniczych z bonusami.
- Kulturę pracy promującą różnorodność oraz eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Spanish
śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów przed i po sprzedaży Rozwiązywanie problemów technicznych Doradztwo produktowe i porównywanie ofert Zarządzanie komunikacją telefoniczną Zaawansowany język niemiecki (C1)...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj