Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur.
- Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone.
- Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów.
- Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Gotowość do pracy biurowej w pełnym wymiarze godzin.
- Dostępność od stycznia 2025 roku.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł oraz bonus do 2000 zł.
- Elastyczny grafik pracy (poniedziałek-sobota, 5 dni w tygodniu, godziny 7:30–20:00).
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Święta zgodne z kalendarzem niemieckim.
- Umowa o pracę, pakiet medyczny, dostęp do szkoleń online, programy rozwojowe, Multisport, voucher na posiłki, program poleceń pracowniczych.
Dodatkowe korzyści:
- Wspierający i zintegrowany zespół.
- Regularne integracje i celebrowanie sukcesów.
- Możliwość awansu oraz rozwój umiejętności zawodowych.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca Klienta z językiem czeskim
śląskie
Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with German
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w...
Opublikowano: wczoraj