Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

łódzkie / Łódź

Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Łódź

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi?

 

Co nas wyróżnia?
  • Amerykańskie standardy
  • Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm
  • Inwestujemy w przyszłość
Jeśli:
  • posługujesz się płynnie językiem niemieckim (min. B2)
  • jesteś osobą otwartą na aktywną sprzedaż
  • komunikacja przez email/czat/ telefon jest Ci znana
  • masz zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywanie ich nie sprawia Ci kłopotu
  • chcesz otrzymywać dodatkowe wysokie prowizje sprzedażowe

To idealnie pasujesz do naszego zespołu!

 

Jeśli wstęp Ciebie zaciekawił to poniżej dowiesz się jak będzie wyglądała Twoja przygoda w Concentrix (CNX).

 

Co Cię czeka w pierwszym miesiącu:
  • szkolenie merytoryczne (na miejscu w Lublinie) z doświadczonymi trenerami (przygotujesz się do samodzielnego wykonywania pracy i nawiążesz nowe znajomości)
Drugi miesiąc:
  • Onboarding - Twoja 5-dniowa przygoda w Lublinie (w pełni opłacona przez pracodawcę)
  • Nesting – będziesz stawiał swoje pierwsze kroki w zespole (telefon/email/ chat) pod okiem doświadczonych współpracowników i przy wsparciu Twojego Leadera
  • Otrzymasz dodatkowe szkolenia sprzedażowe, aby zwiększyć Twoje kompetencje i wypłacane prowizje
Co CNX oferuje:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 pln brutto + bonus + prowizja (bez górnego limitu)
  • Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Advisor with Korean

mazowieckie
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best...
Opublikowano: dzisiaj