Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem francuskim, włoskim, niemieckim lub hiszpańskim

lubelskie / Lublin

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem francuskim, włoskim, niemieckim lub hiszpańskim
Lublin
Obowiązki:
  • Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branżą automotive (samochody elektryczne) za pośrednictwem: połączeń przychodzących
Wymagania:
  • Znajomość jednego z następujących języków: francuskiego / włoskiego / niemieckiego / hiszpańskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+, B2 (szkolenie wprowadzające odbywa się w jęz.angielskim)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy:
  • atrakcyjną stawkę godzinową w oparciu o umowę o pracę
  • godziny pracy 9:00 a 18:00, w tym przerwa
  • wydarzenia integracyjne (m.in. pizza day, fruit day)
  • w pełni płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • wsparcie merytoryczne team leadera na każdym etapie współpracy
  • coaching, mentoring podnoszące Twoje kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support with Spanish

śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Slovak

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Тревел консультант с знанием русского языка

śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj