Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem bułgarskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klientów w procesie zakupu i po sprzedaży elektrycznych samochodów (telefon, chat).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Utrzymanie dokładnych informacji w systemach.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka bułgarskiego (min. poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Możliwość pracy w biurze w Lublinie.
- Wysoka kompetencja komputerowa.
- Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie.
- Motywacja do pracy z klientem, dokładność i dobre umiejętności organizacyjne.
- Zdolności analityczne i kreatywne myślenie w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:
- Płatne szkolenie wprowadzające w języku angielskim (7 dni).
- Konkurencyjne wynagrodzenie z dodatkowymi bonusami.
- Umowa o pracę na pełen etat.
- Praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, 09:00 - 18:00, w tym kilka sobót w miesiącu.
- Prywatna opieka medyczna (Luxmed) i ubezpieczenie grupowe.
- Programy rozwoju zawodowego i osobistego.
- Szkolenia dodatkowe i kursy językowe.
- Możliwości rozwoju w dynamicznym międzynarodowym środowisku.
- Działania społeczne i wydarzenia firmowe.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service Specialist with Swedish
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: dzisiaj