Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,
- zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
- przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
- obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”
- doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
- korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
Oczekiwania:
- prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i niemieckim
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,
- doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,
- orientacja na klienta i duża empatia,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
Za to oferujemy:
- Możliwość wyłącznie pracy zdalnej
- Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
- Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,
- Atrakcyjny pakiet benefitów.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Travel Advisor with Russian Expertise
śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj