Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

wielkopolskie / Poznań

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,
  • zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
  • rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
  • przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
  • obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”
  • doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
  • korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
Oczekiwania:
  • prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i niemieckim
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,
  • orientacja na klienta i duża empatia,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
Za to oferujemy:
  • Możliwość wyłącznie pracy zdalnej
  • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen

zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Travel Advisor with Russian Expertise

śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj