Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego

pomorskie / Gdynia

W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Miejsce pracy: Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
  • Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
  • Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
  • Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
  • Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
  • Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
  • Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
  • Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
  • Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
  • Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami
KOGO SZUKAMY?
  • Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
  • Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
  • Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów
CO OFERUJEMY?
  • Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju,
  • Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

śląskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

małopolskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj