Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat).
- Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń.
- Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Zespół, który ceni dobrą atmosferę i wspólne picie kawy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna LuxMed, program MyBenefit, ubezpieczenie, bonusy za polecenia oraz możliwość rozwoju).
- Nieograniczony dostęp do kawy.
Zobacz podobne oferty
Grupa Outworking
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
lubuskie
Opis stanowisko: Obsługa zgłoszeń, w tym reklamacji i wniosków, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Udzielanie klientom kompleksowych informacji na temat usług i płatności. Wystawianie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy
śląskie
Obsługa klientów przez telefon, email, czat Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów Zaawansowana znajomość języka...
Opublikowano: dzisiaj
GRAFPOL B.M.Meszkes
Specjalista ds. obsługi klienta
kujawsko-pomorskie
doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista...
Opublikowano: dzisiaj