
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. wsparcia biznesu z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 6873
Zakres obowiązków:
- Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących oraz innych zapytań, rejestracja zgłoszeń, wpisywanie danych do systemu
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu wszelkich pojawiających się problemów (rozmowa telefoniczna, obsługa chatu, udzielanie odpowiedzi mailowo)
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego (B2)
- Znajomość języka angielskiego (B1/B2)
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Katowice) – oferujemy pakiet relokacyjny
Oferta:
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna bezpośrednio z naszym Klientem (do wyboru)
- Wynagrodzenie: 6000 zł brutto (umowa o pracę) lub 35,4 zł/h (umowa cywilnoprawna)
- Możliwość pracy w niepełnym lub pełnym wymiarze godzin
- Elastyczne godziny pracy (godziny pracy: Pon - Pt 09:00-22:00; Sob - 09:00-19:00; Niedz - 10:00-19:00)
- Pakiet relokacyjny na terenie Polski lub z zagranicy
- Kompleksowe płatne szkolenie (pełna dyspozycyjność w wymiarze 8 godzin przy 10-dniowym szkoleniu)
- Możliwość awansu wewnętrznego
- Komfortowe warunki pracy
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki
podkarpackie
specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
lubelskie
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj