Specjalista ds. wewnętrznych (zwroty / reklamacje)

wielkopolskie / Komorniki

Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej?

Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat?

Wejdź na www.intercars.eu
 
Do Filii Inter Cars w Komornikach, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wewnętrznych (zwroty / reklamacje)
Miejsce pracy: wielkopolskie / Komorniki
Co by należało do Twoich obowiązków?
  • przyjmowanie oraz zakładanie w systemie reklamacji od klientów
  • przyjmowanie oraz wystawianie korekt na towary zwracane przez klientów indywidualnych oraz trasowych
  • współpraca z pozostałymi działami magazynu
  • obsługa komputera oraz urządzeń biurowych

Czego oczekujemy od Kandydatów?

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętności obsługi komputera
  • skrupulatności i dokładności
  • wiedzy nt. części samochodowych
  • dyspozycyjność do pracy w godzinach 8-16 i 10-18

Wybranej osobie oferujemy:

  • praca na dwie zmiany (bez godzin nocnych)
  • szkolenia wdrażające
  • wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od wyników
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • zniżkę na asortyment dostępny w ofercie firmy
  • benefity pozapłacowe: MultiSport, Worksmile
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Candellux Lighting Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi posprzedażowej

mazowieckie
Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami,...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

zachodniopomorskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów. Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi....
Opublikowano: wczoraj