Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
- głównym celem tej roli w dziale Obsługi Klienta jest budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z naszymi klientami;
- aktywny kontakt telefoniczny w celu weryfikacji satysfakcji z obecnej współpracy oraz badanie potrzeb klientów pod kontem rozwijania kooperacji i dostarczanych usług;
- analiza danych o dotychczasowej współpracy i wykonywanie na tej podstawie telefonów do klientów.
Czego oczekujemy:
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub pracy z klientem;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobre umiejętności komunikacji;
- Umiejętność aktywnego słuchania i weryfikacji potrzeb klienta;
- Zorientowanie na cel;
- Samodzielność w organizacji swojej pracy.
Co oferujemy:
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji w ramach umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju na nowo tworzonym stanowisku i wpływu na kształtowanie tej roli w organizacji;
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników.
Zobacz podobne oferty
Auto Fus Group sp. J.
Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych
mazowieckie
Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...
Opublikowano: 2025-04-18
Medicover Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem
mazowieckie
Poszukujemy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty i potrafisz budować długofalowe relacje Jesteś osobą...
Opublikowano: 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
mazowieckie
Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy. Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów. Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji...
Opublikowano: 2025-03-12