Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: ZPT-5651
Mamy dla ciebie pracę, która polega na:
- dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące),
- udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku,
- utrzymywaniu klientów banku posiadających produkty kredytowe oraz depozytowe,
- obsłudze wewnętrznych aplikacji banku,
- budowaniu długoterminowych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
- komunikatywność, otwartość i zaangażowanie,
- swoboda w rozmowach telefonicznych,
- nastawienie na realizację celu sprzedażowego,
- biegła obsługa komputera,
- minimum średnie wykształcenie.
Mile widziane:
- umiejętności sprzedażowe,
- doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pełen etat,
- wolne weekendy - praca od poniedziałku do piątku,
- bogaty pakiet socjalny (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna + opieka stomatologiczna, ubezpieczenie, dodatkowy dzień wolny tzw. na "U", sekcje sportowe, turystyczne, programy zniżkowe itd.),
- motywacyjny system wynagradzania – podstawa + premia,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej oraz trenerskiej,
- realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
Zobacz podobne oferty
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
mazowieckie
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim
mazowieckie
Wspieraj użytkowników rozmawiających po duńsku poprzez telefon, email lub chat, dostarczając pomoc niezbędną dla doskonałego doświadczenia. Zapewnij asystę techniczną dla miłośników...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i...
Opublikowano: 2025-07-13