Specjalista ds. Utrzymania Klienta

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: ZPT-5651
Mamy dla ciebie pracę, która polega na:
  • dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące),
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku,
  • utrzymywaniu klientów banku posiadających produkty kredytowe oraz depozytowe,
  • obsłudze wewnętrznych aplikacji banku,
  • budowaniu długoterminowych relacji z Klientami.

Nasze wymagania:

  • komunikatywność, otwartość i zaangażowanie,
  • swoboda w rozmowach telefonicznych,
  • nastawienie na realizację celu sprzedażowego,
  • biegła obsługa komputera,
  • minimum średnie wykształcenie.
Mile widziane:
  • umiejętności sprzedażowe,
  • doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełen etat,
  • wolne weekendy - praca od poniedziałku do piątku,
  • bogaty pakiet socjalny (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna + opieka stomatologiczna, ubezpieczenie, dodatkowy dzień wolny tzw. na "U", sekcje sportowe, turystyczne, programy zniżkowe itd.),
  • motywacyjny system wynagradzania – podstawa + premia,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej oraz trenerskiej,
  • realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m

mazowieckie
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim

mazowieckie
Wspieraj użytkowników rozmawiających po duńsku poprzez telefon, email lub chat, dostarczając pomoc niezbędną dla doskonałego doświadczenia. Zapewnij asystę techniczną dla miłośników...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i...
Opublikowano: 2025-07-13