Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Warszawa, Złote Tarasy
Twój zakres obowiązków:
- Jako Specjalista ds. turystyki będziesz odpowiadać za bezpośrednią obsługę klienta w biurze TUI.
Wymagania:
- Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
- Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
- Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
- Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
- Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
- Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
- Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Mile widziane:
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
- Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- Pracę w niewielkich zespołach z fantastycznymi ludźmi
- Pracę w biurach podróży zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce
- Szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj