Specjalista ds. Turystyki z Rosyjskim

śląskie / Katowice

Ogłoszenie numer: 9686788, z dnia 2025-04-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Turystyki z Rosyjskim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w ramach komunikacji multikanałowej (telefon, chat, email) w celu planowania i organizacji podróży.
  • Dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń podczas podróży, z naciskiem na szczegół i dbałość o prywatność klientów.
  • Współpraca z zespołem w celu osiągania celów i budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania

  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
  • Elastyczność godzin pracy, zdolność do pracy w weekendy i święta.
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin z pakietem benefitów.
  • Prace w dynamicznym i nowoczesnym środowisku.
  • Szkolenia przygotowujące do efektywnej obsługi klienta oraz możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Slovak

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj