Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Wołoska 22A

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wołoska 22A
Twój zakres obowiązków:
  • Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/na za obsługę posprzedażową klientów TUI. Praca dotyczy rozmów telefonicznych jak i zapytań e-mailowych.
  • Pracujemy w zgranym zespole z dużą energią i profesjonalizmem :)
Jeśli:
  • Znasz biegle język czeski?
  • Pasjonują Cię podróże?
  • Jesteś otwarty/ta komunikatywny/na i lubisz pomagać innym?
  • Lubisz rozmowy telefoniczne z klientami a także sprawnie idzie Ci komunikacja e-mailowa?
  • Potrafisz pracować w grupie, cenisz sobie dobrą atmosferę pracy i stabilne zatrudnienie?
  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?

Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:
  • Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
  • Pracę w systemie zmianowym również w weekendy (Call Center jest czynne Poniedziałek - piątek: 09:00 - 20:00; Sobota i niedziela: 10:00 - 18:00)
  • Szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • Liczne wyjazdy study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
  • Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z  karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)

śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj