Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Wołoska 22A

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wołoska 22A
Twój zakres obowiązków:
  • Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich potrzebami, a także założenie rezerwacji. 
  • U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do profesjonalnej telefonicznej i e-mailowej obsługi Klientów.
Jeśli:
  • Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
  • Biegle posługujesz się językiem czeskim?
  • Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
  • Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
  • Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
  • Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
  • Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?

Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:
  • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • pracę w zespole z fantastycznymi ludźmi
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z  karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grupa Pascal

Pracownik ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: wczoraj