Ogłoszenie numer: 7887078, z dnia 2023-02-01
Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon, praca z Klientem daje Ci satysfakcję i lubisz nowe wyzwania
– szukamy właśnie Ciebie na stanowisko:
Specjalista ds. telemarketingu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami firmy (B2B)
- Ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
- Rejestrowanie działa w systemie typu CRM
- Przygotowywanie dziennych raportów z wykonanej pracy
Wymagania
- Min 1,5 roczne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
- Komunikatywność
- Wykształcenie min. średnie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
- Systematyczność i konsekwencja w pracy,
- Umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
- Umiejętność aktywnego słuchania
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko
- Wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu
- Pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole
- Miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją
- Rozpoznawalną markę
- Możliwość rozwoju w strukturach TQMsoft
- Stały dostęp do różnych słodkości :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej
śląskie
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi...
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
śląskie
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat...
Opublikowano: 2025-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
śląskie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Opublikowano: 2025-04-17