Specjalista ds. telemarketingu

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 7887078, z dnia 2023-02-01

Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon, praca z Klientem daje Ci satysfakcję i lubisz nowe wyzwania

– szukamy właśnie Ciebie na stanowisko:

Specjalista ds. telemarketingu

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami firmy (B2B)
  • Ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
  • Rejestrowanie działa w systemie typu CRM
  • Przygotowywanie dziennych raportów z wykonanej pracy

Wymagania

  • Min 1,5 roczne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
  • Komunikatywność
  • Wykształcenie min. średnie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
  • Systematyczność i konsekwencja w pracy,
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
  • Umiejętność aktywnego słuchania

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko
  • Wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu
  • Pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole
  • Miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją
  • Rozpoznawalną markę
  • Możliwość rozwoju w strukturach TQMsoft
  • Stały dostęp do różnych słodkości :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej

śląskie
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi...
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup

Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

śląskie
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat...
Opublikowano: 2025-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

śląskie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Opublikowano: 2025-04-17