Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Radom
Główne zadania:
- obsługa połączeń przychodzących: udzielanie odpowiedzi na pytania Pacjentów i umawianie wizyt lekarskich droga telefoniczną,
- badanie potrzeb i dostosowanie usług zgodnie z oczekiwaniem Pacjenta,
- prowadzenie najwyższej jakości rozmów z klientami w oparciu o szacunek i partnerskie relacje,
- promocja usług stomatologicznych w dedykowanych kampaniach marketingowych realizowanych kanałem telefonicznym do Pacjentów firmy.
Aplikuj do Nas jeśli:
- lubisz pomagać innym i cechuje Cię pozytywne nastawienie do innych,
- posiadasz swobodę w komunikacji i prowadzeniu rozmów,
- masz doświadczenie w pracy przy komputerze,
- masz gotowość do pracy zmianowej ( 7:30-20:00 w trybie zmianowym po 6/8/10h, zmiany nocne sporadycznie-maksymalnie 3 w miesiącu).
- znasz biegle język polski w mowie i piśmie.
Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych,
- atrakcyjny system wynagrodzenia oraz motywacyjny system premiowania,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie i płatne urlopy,
- profesjonalne szkolenie wstępne,
- pracę w systemie zmianowym,
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia,
- prace w miłej atmosferze,
- elastyczny grafik tworzony na podstawie twojej dyspozycyjności.
Zobacz podobne oferty
Conrad Electronic Sp. z o.o.
Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów
małopolskie
Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania:...
Opublikowano: 2025-01-08
Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Specjalista ds. obsługi telefonicznej
lubelskie
telefoniczna obsługa klientów - wsparcie klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym Wymagania inne: Mile...
Opublikowano: 2024-12-30
Contact Center Sp. z o.o.
Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa
mazowieckie
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna. Elastyczny grafik: infolinia czynna 24/7 – dopasujemy się...
Opublikowano: 2024-12-18