Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

wielkopolskie / Poznań

Ogłoszenie numer: 9976909, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Kontakt telefoniczny z klientami.
  • Prezentacja oferty firmy.
  • Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
  • Aktualizacja danych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.

Wymagania

  • Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
  • Znajomość MS Office i systemów CRM.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
  • Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-17