Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne opcje zatrudnienia.
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Dużą autonomię w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

English Language Centre "First Decision"

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: dzisiaj
Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-08-18
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie
Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki. Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych. Stosowanie technik...
Opublikowano: 2025-08-17