Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne opcje zatrudnienia.
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Dużą autonomię w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-28
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: 2025-06-25