Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Realizacja obsługi posprzedażowej
  • Dostarczanie wsparcia technicznego
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Zdolności organizacyjne
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Znajomość Microsoft Office
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne opcje zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Dużą autonomię w działaniu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

śląskie
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych...
Opublikowano: 2025-04-19
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: 2025-04-19
Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej

łódzkie
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem...
Opublikowano: 2025-04-19