Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
- Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami
- Realizacja obsługi posprzedażowej
- Dostarczanie wsparcia technicznego
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb
Wymagania:
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Zdolności organizacyjne
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Znajomość Microsoft Office
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne opcje zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia wewnętrzne
- Dużą autonomię w działaniu
Zobacz podobne oferty
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
śląskie
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Pracownik biura obsługi klienta
łódzkie
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontakt i obsługa klientów osobista, telefoniczna, mailowa ,- prowadzenie...
Opublikowano: wczoraj