Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
- Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami
- Realizacja obsługi posprzedażowej
- Dostarczanie wsparcia technicznego
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb
Wymagania:
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Zdolności organizacyjne
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Znajomość Microsoft Office
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne opcje zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia wewnętrzne
- Dużą autonomię w działaniu
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Specialist with Dutch and English
mazowieckie
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
lubelskie
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Medicover Stomatologia
Specjalista ds. Obsługi Pacjentów Stomatologii
podlaskie
Twoje zadania: codzienny kontakt z pacjentami - głównie telefoniczny, a także mailowy i bezpośredni, z dbałością o najwyższe standardy obsługi, umawianie i koordynowanie wizyt zgodnie z...
Opublikowano: dzisiaj